Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Statystyki Rejestracja  Zaloguj  Album  Download

Poprzedni temat :: Następny temat
Doton
Autor Wiadomość
Heihachiro 
Nolife Bezczelnik
Let me survive...


Exp: 50
Całkowity exp: 8980
Punkty Życia: 740/740
Chakra Fizyczna: 500/520
Chakra Duchowa: 550/570
Taijutsu: 40
Ninjutsu: 40
Genjutsu: 30
Inteligencja: 50
Siła: 30[90!]
Szybkość: 30[150!]
Wytrzymałość: 40
Znajomość Pieczęci: 30
RYO: 190
Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 866
Skąd: Hagane Gakure
Wysłany: 2009-08-01, 18:51   Doton  

Ranga E

Nazwa: [Doton] Sacchi
Ranga: E
Dostępność: Powszechna
Rodzaj: Nin
Typ: Wspomagająca
Koszt expa: 50
Wymagania: Medytacja. Doton
Opis: Ciężko nazwać to w ogóle techniką. Jest to raczej zdolność medytacyjna czy po prostu zmysł, który pojawia się u wszystkich którzy świadomie używają chakry typu Doton. Ciężko nawet sprecyzować jej możliwości. W trakcie medytacji shinobi może na przykład znaleźć wejście do starej kopalni, lub wyczuć pod ziemią złoża złota.
Punkty Skupienia: Niemożliwe do użycia w czasie walki.
Pozostałe aspekty mechaniczne: Jakiekolwiek efekt działania zależy od MG, chociaż nigdy nie może on być zbyt mocny. Zawsze będzie to tylko forma przeczucia i wrażenia.

Nazwa: Doton: Kuchiyose
Rodzaj: Ninjutsu
Typ: Wspomagająca
Ranga: E
Dostępność: Powszechna
Koszt exp'a: 10
Wymagania: Kontrola chakry Doiton
Opis: Technika działa na zasadzie identycznej do przywoływania istot lub przedmiotów z innych wymiarów, jednak nie wymaga żadnego paktu ponieważ przywołanie odbywa się w zakresie wymiaru ludzkiego. Technika w rzeczywistości jest prostą sztuczką pozwalającą przyzwać śladowe ilości ziemi
Punkty Skupienia: 1 PS
Koszt Chakry: za 5 chakry fizycznej i duchowej można przyzwać niewielką ilość ziemi.
Celność: 100%

Ranga D

Nazwa: Fuukan no Jutsu
Rodzaj: Ninjutsu
Typ:
Ranga: D
Dostępność: Każdy
Koszt Expa: 70
Wymagania: 20 Nin, Doton
Opis: Shinobi miesza swoją chakrę z żywiołem ziemi tworząc swgo rodzaju uziemienie. Na krótką chwilę każdy atak energią (na przykład ogień, prąd, powietrze) jest słabszy, ponieważ część jego mocy przejmuje grunt, na którym znajduje się Shinobi.
Punkty Skupienia: 1 PS
Koszt Chakry: 10 Obu chakr
Celność: 100%
Pozostałe Aspekty Mechaniczne: Obrażenia od Ognia, Elektryczności i Wiatru są mniejsze o <Pierwsza cyfra Ninjutsu> x 2%

Ranga C

Nazwa: Tsuchi Kame
Rodzaj: Ninjutsu
Typ: Defensywna
Ranga: C
Dostępność: Każdy
Koszt Expa: 170
Wymagania: Nin, ZP i Inteligencja 25, Doton
Opis: Technika defensywna, chociaż nie do końca. Po wykonaniu pieczęci Ninja kładzie ręce na ziemi. Po chwili ziemia tworzy wokół niego półkole z ziemi. Ochrania to użytkownika przed atakami fizycznymi bądź technikami NinJutsu niektórych żywiołów.[Tych, nad którymi góruje Doton] Na dodatek na "skorupie" wyrastają kolce, na które może się nadziać atakujący podczas ataku fizycznego.
Punkty Skupienia: 1 PS
Koszt Chakry: 25 CD i 20 CF
Celność: 100%
Obrażenia: Obrażenia od kolców równe są 20 per bezpośredni kontakt
Pozostałe Aspekty Mechaniczne: Odpiera każdy normalny atak TaiJutsu czy atak NinJutsu technik żywiołów które podlegają Doton. Suma obrażeń wziętych na półkole równe jest 100. Użytkownik musi mieć cały czas ręce na ziemi.

Nazwa: Dochuu Eigyo
Rodzaj: Ninjutsu
Typ: Wspomagająca
Ranga: C
Dostępność: Każdy
Koszt Expa: 100
Wymagania: 25 Nin, 20 siły, Doton
Opis: Pozwala poruszać się w ziemi jak w wodzie/powietrzu, ale na niewielkim obszarze i płytko na jedną osobę. Pozwala na przykład atakować spod ziemi. Technika nie zostawia żadnych śladów w gruncie jakby przechodziło się przez ziemię niczym duch.
Punkty Skupienia: 1 PS
Koszt Chakry: 10 Obu Chakr na 10 minut
Celność: 100%

RANGA B

Nazwa: Jishin no Jutsu
Rodzaj: Ninjutsu
Typ: Wspomagająca/Ofensywna
Ranga: B
Dostępność: Każdy
Koszt Expa: 200
Wymagania: Ninjutsu 25, Znajomość pieczęci 20, Doton
Opis: Shinobi składa pieczęci i przykłada dłonie do ziemi. Na krótką chwilę ziemia budzi się wywołując trzęsienie ziemi. Mało, kto jest w stanie ustać wtedy na nogach
Punkty Skupienia: 1 PS
Koszt Chakry: 20 Obu Chakr
Celność: 100%
Pozostałe Aspekty Mechaniczne: Trzęsienie obejmuje obszar o promieniu 1 m za każdy punkt Ninjutsu. W założeniach technika nie zadaje obrażeń, ale nieszczęśliwy upadek lub spadnięcie w przepaść mogą doprowadzić do natychmiastowej śmierci.

Ranga A

Nazwa: [Doton] Tsuchi Bunshin no Jutsu
Ranga: A
Dostępność: Każdy
Rodzaj: Ninjutsu
Typ: Wspomagający
Koszt Expa: 400
Wymagania: Ninjutsu 30, Wytrzymałość 30, Doton
Opis: To jutsu, w przeciwieństwie do Bunshin no Jutsu, nie tworzy zwykłych imitacji, ale prawdziwe ciało. Jedyna wada klonów to ich mniejsza odporność i gorsze umiejętności bojowe od właściciela. Do stworzenia klona wymagany jest kontakt z ziemią.
Punkty skupienia: 1 PS (można wydać więcej PS by tworzyć proporcjonalnie więcej klonów)
Koszt chakry: 20 ChD i 20 ChF pozwala stworzyć jednego klona na każde 10 punktów ninjutsu. Utrzymanie każdego klona kosztuje 1 z obu chakr na post.
Pozostałe aspekty mechaniczne: Każdy klon ma własne PS oraz kopiuje ekwipunek wykonawcy (który znika razem z klonem, dlatego środki chemiczne skopiowane przez klona znikną wraz z nim, tak samo jak wywołane przez nie skutki), ale posiada jedynie 1/5 aktualnych punktów życia wykonawcy. W czasie jednego postu zaatakować mogą maksymalnie 4 klony (lub trzy klony i shinobi). Pozostałe klony w tym czasie mogą robić inne rzeczy lub po prostu odwracać uwagę przeciwnika (każdy klon, który nie robi nic innego ani nie atakuje w danym poście może udawać ataki, które dają shinobi i klonom +2% szans trafienia). Klony łatwiej jest zniszczyć niż shinobi, dlatego pojedynczy atak nie niszczy jednego klona, ale niszczy tyle klonów ile wynosi suma obrażeń ataku, np. Atak, który zada 100 obrażeń zniszczy 5 klonów mających, po 20 PŻ. Ciekawym aspektem jest fakt, że jeśli klon zostanie zniszczony to jego doświadczenia wracają do umysłu wykonawcy techniki, np. klon może zbadać jakieś pomieszczenie i gdy zostanie rozproszony, właściciel będzie znał wygląd tego pomieszczenia. Każdy klon posiada własną, chakrę oraz kopię aktualnego ekwipunku posiadacza, (Jeśli właściciel miał 2 kunai to każdy klon będzie posiadał własne 2 kunai)

Nazwa: Doryuudan
Rodzaj: Ninjutsu
Typ: Ofensywna
Ranga: A
Dostępność: Każdy
Koszt Expa: 400
Wymagania: Nin 40, Znajomość pieczęci 35, Doton
Opis: Technika tworzy błotnego smoka, który wypluwa serię błotnych pocisków w wybrane cele. Technika zarówno bardzo widowiskowa, jak i potężna.
Punkty Skupienia: 1 PS
Koszt Chakry: 120 Obu Chakr
Celność: 10% + Ninjutsu
Wspomaganie Celności: Za 2 PS + Inteligencja/Za 3 PS + ZP
Obrażenia: (4 + k6) x 10
Pozostałe Aspekty Mechaniczne: Seria zawiera 1 pocisk na każde 10 punktów Ninjutsu. Technika wymaga obecności błota.

Umiejętności

Nazwa: Elementarna Manipulacja: Ziemia
Rodzaj: Umiejętność
Dostępność: Powszechna
Koszt: 120 punktów doświadczenia.
Wymagania: Manipulacja chakrą doton, 30 ninjutsu, 20 inteligencji. nieposiadanie żadnej innej elementarnej manipulacji.
Opis: Zaawansowana kontrola chakry ziemi, występująca u osób, które dogłębnie zgłębiły umiejętność manipulacji technik doton, pozwala na zmaksymalizowanie efektów technik wybranego żywiołu.
Mechanika:
Umiejętność pasywna, zmniejsza koszty technik rangi D,C,B,A,S danego żywiołu o 10 punktów chakry, oraz zwiększa zadawane przez nie obrażenia o 10%
Redukcja kosztu techniki nie dotyczy technik o koszcie 15 lub mniejszym.
_________________
STAN FIZYCZNY: Pijany
STAN PSYCHICZNY: Pijany
WZ: -10 [5CF/3 tury]
Qi: 100/100

Karta Postaci

Theme Song
Tora Song
Madness Begins


 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Szybka odpowiedź
Użytkownik: 


Wygaśnie za Dni
 
 
 
 
 
 
 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template bLock v 0.2 modified by Nasedo

| | Darmowe fora | Reklama
Toplista Naruto - Power of ninja ..::NARUTO-ZONE::.. PBF - Toplista gier PBF .: ANIME TOP100 :. TopLista Naj Stron ANIME I MANGI
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 11