Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Statystyki Rejestracja  Zaloguj  Album  Download

Poprzedni temat :: Następny temat
Archipelag Akayurasu
Autor Wiadomość
Heihachiro 
Nolife Bezczelnik
Let me survive...


Exp: 50
Całkowity exp: 8980
Punkty Życia: 740/740
Chakra Fizyczna: 500/520
Chakra Duchowa: 550/570
Taijutsu: 40
Ninjutsu: 40
Genjutsu: 30
Inteligencja: 50
Siła: 30[90!]
Szybkość: 30[150!]
Wytrzymałość: 40
Znajomość Pieczęci: 30
RYO: 190
Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 866
Skąd: Hagane Gakure
Wysłany: 2010-11-30, 21:53   Archipelag Akayurasu  

Archipelag Akayurasu


Niebezpieczeństwa
Archipelag Akayurasu jest wyjątkowo niebezpiecznym miejscem – pomiędzy wyspami pełno jest groźnych wirów, raf, mielizn, podwodnych skał i przeciwnych prądów, które zmieniają się wielokrotnie w ciągu miesiąca. Pomiędzy siecią mniejszych i większych wysepek jest niewiele „bezpiecznych” szlaków, choć bezpieczeństwo jest tu bardzo płynnym pojęciem. Jakby tego było jednak mało, klan Kokenkawa korzystając ze zdolności oddychania pod wodą zaminował wszystkie szlaki specjalnymi podwodnymi minami. Podwodne miny są aktywowane i dezaktywowane według pewnego, stale zmieniającego się klucza – znanego jedynie stacjonującym na terenie Archipelagu Shinobi. Jak to działa w praktyce? Jeśli nie płyniesz pod opieką Shinobi, to z pewnością zginiesz. Tylko oni wiedzą jakie danego dnia są prądy, które miny są dezaktywowane i znają hasła dla posterunków wartowniczych.

Tandoku
Na terenie Archipelagu są dwie zamieszkane wyspy; pierwsza z nich – Tandoku, znajduje się na obrzeżach, po stronie Państwa Szczytów i można do niej bezpiecznie dopłynąć. Znajduje się tam niewielka baza Shinobi Stali do której transportowane są wszystkie towary, które opuszczają kraj drogą morską. To tam dokonuje się pierwszej kontroli wszystkich towarów wywożonych, oraz druga kontrola towarów przywożonych. Właśnie tam towary przeładowywane są na łodzie transportowe, które przewożą je przez Archipelag do jedynego międzynarodowego portu – na wyspę Sansai, znajdującą się dokładnie po przeciwnej stronie.

Sansai
Sansai to wyspa-twierdza, pierwsza linia oporu w razie inwazji ze strony morza, a zarazem największa wyspa archipelagu. Otoczona z trzech stron niedostępnym, skalistym wybrzeżem jest niezwykle trudna do zdobycia. Jedynie na jednym odcinku stworzono sztuczną zatokę gdzie przy kamiennych molach może cumować jednocześnie nawet dwadzieścia statków. Tu dokonuje się drobiazgowej kontroli tego co wpływa do i wypływa z Państwa Szczytów. Miasto podzielone jest na cztery strefy, do których dostęp jest dokładnie określony. Pierwsza strefa, to strefa przybrzeżna gdzie dostęp ma każdy podróżnik. Można tu uzupełnić zapasy żywności, wody pitnej i kupić towary na które nie ma embargo. Do drugiej strefy dostęp mają jedynie kupcy z krajów sprzymierzonych – ceny na podstawowe produkty są tu zdecydowanie dużo niższe niż w pierwszej strefie, oraz można tu nabyć towary niedostępne dla kupców z pozostałych krajów. Kupiec z Kraju Ognia dostanie się tylko do pierwszej strefy, zaś kupiec z Kraju Lasu dostanie się do drugiej strefy i będzie miał okazję nabyć broń i przetopioną stal. W drugiej strefie znajduje się jedna z największych placówek handlowych Kompanii Żelaznego Słońca, wraz z ogromnymi magazynami mieszczącymi tony metali. Mimo że pierwsze dwie strefy są sferami kupieckimi, to prawdziwe interesy zwykle są załatwiane poza Sansai, a do portu przybija się po zamówione wcześniej ładunki, lub z towarem dostarczanym do kraju. Trzecia strefa to strefa mieszkalna, gdzie wpuszczani są jedynie mieszkańcy Sansai i Państwa Szczytów (po pokazaniu odpowiednich dokumentów). Ostatnia, czwarta strefa to potężna twierdza górująca nad okolicą – siedziba generała Yuurei który zarządza piętnastą prefekturą, obejmującą cały Archipelag. Jest ona zarazem fortem dla żołnierzy i Yuurei broniących miasta. Stacjonuje tam 100 Yuurei i 500 żołnierzy zawodowych. W fortecy znajduje się również latarnia morska (najwyższa wieża), będąca jednocześnie siedzibą doborowych Shinobi przebywających w mieście. By dopłynąć do portu w Sansai trzeba najpierw wpłynąć w głąb archipelagu - co jest możliwe tylko przy dobrej pogodzie - a następnie minąć siedem niewielkich wysp; na każdej z nich wybudowano wieżę strażniczą, wyposażoną w katapultę i obsadzoną pięcioma żołnierzami i jednym Yuurei. Załoga każdej wieży strażniczej wyposażona jest w pociski zapalające, a posterunki zbudowano tak, że statek przepływając przez kanał prowadzący do wyspy jest zawsze w zasięgu co najmniej trzech z nich.

Kanpa
W środkowej części Archipelagu znajduje się jeszcze jedna zamieszkana wyspa, nie dostępna jednak dla zwykłych ludzi. Otoczona jest ona wyjątkowo paskudnymi wirami wodnymi, zaś wybrzeże jest tak skaliste, że nie można do niego przybić żadnym statkiem. Nie stanowi to jednak problemu dla dwóch grup Shinobi – Taka i Kokenkawa; ci pierwsi dostają się na wyspę Kanpa na swych sokołach; Kokenkawa korzystając ze swej zdolności oddychania pod wodą przepływają przez ciąg podwodnych jaskiń przebiegających pod wyspą, by wypłynąć w podziemnym jeziorze. Sama wyspa stanowi główną bazę wypadową dla Shinobi ochraniających teren Archipelagu, oraz kontrolujących przepływ towaru. Kanpa zaludniona jest głównie przez członków klanu Kokenkawa i Hidesato Vrirta, przy czym występuje bardzo wyraźny podział kompetencji i ról – Kokenkawa pełnią role militarne, Hidesato organizacyjno-logistyczne. Budynki kompleksu są ukryte w podziemnych jaskiniach których na wyspie nie brakuje. Jedyny budynek na powierzchni stanowi starannie zamaskowana technikami Doton (jako skała) wieża obserwacyjna, w której stacjonuje przez całą dobę jeden Kokenkawa. Choć obie grupy mają wspólne centrum dowodzenia, to ich siedziby są od siebie oddzielone, by zapewnić obu klanom maksymalną niezależność.

Cytat:
Hidesato Vritra – myśliwi rzek i oceanów. Jedyny ród Hidesato, który zdecydował się na opuszczenie gór i lasów, by badać morskie odmęty. W klanie, oraz w ogóle w wiosce pełnią głównie rolę kupców i pośredników handlowych. Najbogatszy ród w klanie, jeden z bogatszych w wiosce. Swoją moc zawdzięczają legendarnemu, zamorskiemu smokowi Vritra, który spętał 99 rzek w 99 fortecach.

Niezwykle trudni do zabicia w wodzie Vritra kontrolują kto i co wpływa do kraju, czy też go opuszcza. To Vritra przeprowadzają statki transportowe przez Archipelag, to oni decydują kto ma prawo kupić hagańską broń, stal i inne produkty. Hidesato mają w tej kwestii władzę absolutną i są zupełnie niezależni, choć oczywiście naruszenie ustalonych przez wioskę, czy władcę zasad kosztowałoby ich interwencję generała Yuurei, który ma pieczę nad tą prefekturą. Pilnują oni również by Kanpa, Sansai i Tandoku były zawsze dobrze zaopatrzone. Jako że niemal trzy czwarte członków Vrirta znajduje się zawsze na Archipelagu, Kanpa jest w zasadzie ich główną siedzibą i o ile przywódcy odłamu jak i genini mieszkają w wiosce (w końcu to tam rozdaje się karty), to często odwiedzają wyspę, która stanowi ich dom i skarbiec zarazem. Siedziba Vrirta na wyspie jest wyjątkowo bogata i luksusowa, a każdy Vrirta spędza tu dzieciństwo, nim zostaje odesłany do wioski na służbę jako Shinobi.

Cytat:
Kokenkawa - Klan biegły przede wszystkim w technikach ninjutsu i szermierce. O ile walka mieczem nie jest tak popularna i tylko zainteresowani się w niej szkolą, o tyle ninjutsu stanowi główne źródło siły Kokenkawa. Najczęściej spotykanym typem chakry jest sution, lecz wśród członków nie brakuje również użytkowników fuuton i raiton. Jedną z cech, o której warto wspomnieć jest wykształcony u członków klanu Labirynt, czyli specjalny aparat oddechowy, który pozwala im na oddychanie zarówno tlenem w wodzie jak i powietrzu.

Kokenkawa – klan specjalizujący się we wszystkich aspektach sztormu i zwany „Mędrcami Rzek” został wybrany jako siła militarna strzegąca wybrzeża. Wyznawcy Susanoo sprawują swe funkcje niezależnie od Virtra i dbają o bezpieczeństwo wybrzeża i jego mieszkańców, a przedewszystkim ochroną wysp Archipelagu i granic państwa szczytów. To oni stanowią główną siłę uderzeniową i jeśli zagrożenie będzie wystarczająco groźne mogą zażądać od Vritra podporządkowania się ich rozkazom. Kokenkawa utrzymują na wyspie dwukrotnie liczniejszy oddział niż Hidesato i uczynili z wyspy własny ośrodek szkoleniowy. Każdy Kokenkawa po osiągnięciu stopnia Chuunina jest zabierany na wyspę i szkolony pod okiem nauczycieli z klanu. Czasem na wyspę zabierani są też co zdolniejsi genini, jeśli uda im się wyprosić któregoś z klanowych Jouninów o wstawiennictwo.

Na wyspie stacjonuje także samodzielny skład rozpoznawczy; dwa oddziały Shinobi składające się z dwóch członków: Taka i Matasa. Jedna para Shinobi patroluje teren Archipelagu, druga natomiast patroluje okolice Sansai, robiąc pierwsze rozpoznanie wszystkich przypływających statków. Dzięki latającym towarzyszom Taka i niezwykłemu zasięgowi wzroku Matasa, dwa takie oddziały w zupełności wystarczą do pełnej kontroli morskiej granicy Państwa Szczytów.

Shinobi dzielą się na trzy równej wielkości grupy (10 Kokenkawa/5 Hidesato) na zmianę stacjonujące kolejno; na Kanpa, na terenie Archipelagu i w Sansai. Zmiana składu następuje rotacyjnie, co 8 godzin, przy czym skład Kokenkawa zmienia się niezależnie od składu Vrirta, 4h później.

-------------------

Mały słowniczek nazw:
Gureyurasu – Szare skały
Akayurasu – Krwawe skały
Sansai – Sztorm i powódź
Kanpa – Zimna fala
_________________
STAN FIZYCZNY: Pijany
STAN PSYCHICZNY: Pijany
WZ: -10 [5CF/3 tury]
Qi: 100/100

Karta Postaci

Theme Song
Tora Song
Madness Begins


 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Szybka odpowiedź
Użytkownik: 


Wygaśnie za Dni
 
 
 
 
 
 
 

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template bLock v 0.2 modified by Nasedo

| | Darmowe fora | Reklama
Toplista Naruto - Power of ninja ..::NARUTO-ZONE::.. PBF - Toplista gier PBF .: ANIME TOP100 :. TopLista Naj Stron ANIME I MANGI
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 13